víkendový výcvik Axalláků 2017

28.07.2017

Jeden červencový víkend mě panička vyvezla na Šumavu. Přijeli jsme v pátek až k večeru, kde už na nás všichni čekali. Ubytovali jsme se a šlo se baštit a poznat se s ostatními pejsky. No nevěřil jsem, kolik já mám vlastně sourozenců a to prý nebyli všichni. Ráno jsme brzo vyskočili a vydali se do lesa. Jeden pan kolega, prý postřelil prase a muselo se dohledat, ale vzhledem k tomu, že jsme šli 4 různé barvy, tak pan kolega má teda mizernou mušku, měl by více trénovat :-D Všichni pejsci jsme nakonec barvy došli a kus dohledali. Potom jsme přešli na louku a cvičili jsme vlečky a po té ještě dohledávky. Od rána pěkně pálilo sluníčko, tak jsme toho měli všichni dost. Ostatní, co s námi nehledali ty prasátka, trénovali aporty. Tak jsme se jeli k řece vykoupat. Jen jsme skočili do řeky, vynořili se tam vodáci na loďkách. No kdo myslíte, že se jim nejvíce motal před loďkama? Já :-D Pak jsme vyrazili na obídek, odpoledne bylo odpočinkové a tak nás kamarád Blafík zase vzal k řece, teď už tam ty lodičky nebyli, tak jsme si to všichni moc užili, i jsme se pak prohnali pěkně po louce. K večeru jsme ještě absolvovali axalláckou výstavu a večer už se jen hráli různé hry. V neděli ráno po snídani jsme se šli podívat k nějakému rozpadlému domečku, kde nám náš brácha Don Max ukázal něco ze své práce, on totiž s paničkou žije na Slovensku a věnují se záchranařině. No teda, klobouk dolů, ale mě stejně baví víc práce na poli a v lese. Během dopoledne jsme se pak všichni pomalu sbalili a vydali se ke svým domovům. Moc se mi ten víkend líbil a těším se na další takový 

fotogalerie 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky