V lovecké sezóně se prostě válet nebudu

20.01.2018

Jelikož má panička hodně dobrých kamarádů, tak jsme neztroskotali jen na honech v naší honitbě, ale tuto sezónu jsme objeli i nedaleké okolí naší domoviny. Od honů na drobnou, přes lovy na Konopišti mě vzala panička i na první naháňku. Nevím proč, ale hrozně se bála. Že prý, aby mě nenabral čuník, tak těm se to nepovedlo, ale málem jsem se nechal přejet autem. Narazil jsem totiž při svém slídění na střelce na štontu a hmm, co to zaválo z poza nich a silnice? VODÁÁ, hurá a šup, byl jsem tam, pak mě musel jeden hodný pán odchytit a zavolat paničce, aby si pro mě přišla. No měla radost, když mě viděla a tak jsem se pak už raději držel na dohled. No, taky ne furt, že jo. Jsem to přece musel celý propátrat, až jsme s tetou Gerou na ty prasátka přeci jen narazili, hned jsme všem dali vědět, kde jsou. I tak se ale podařilo z celé naháňky ulovit 6 kusů. I přes ty nervy si myslím, že si to panička nakonec užila, já tedy jo :-)  Fotogalerie 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky