Natura Viva 22.5. - 26.5. 2019

04.06.2019

Každý rok v květnu bývá v Lysý nad Labem výstava Natura Viva. Panička tam jezdí už pár let do stánku k sokolníkům, ale tento rok vyvezla i mě. Na prezentaci kynologie potřebovali doplnit křepeláka a při představě, že by u dravců pak měla hlídat tátu Jacka, raději zvolila variantu, že pojedu já. Přeci jen, jsem na ty dravce zvyklý a taťka by si chtěl asi nějakého ulovit pro sebe. Strávil jsem tam s paničkou sobotu, většinu dne jsem prochrápal ve svojí boudičce, ale pak mě vzali na pódium, kde jsem se s ostatními pejsky naparoval, jací jsme fešáci. Pak už jsem se nechal jen mazlit, když se někdo zastavil u sokolníků a všiml si i mě. Jó, takové mazlící akce by se mi líbili častěji :-D fotogalerie

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky