Lovecká sezóna 2018

09.02.2019

Ani v loňském roce jsme nezaháleli a opět mě panička vytáhla na hony na drobnou zvěř, poprvé jsme byli i na kachnách a také pár těch naháněk jsme obešli. 

Na našem bažantím honu, kdy se šlo spíš mrknout po liškách a jiné škodné, byla 100% úspěšnost. Nepadla ani rána, páč jsme nic neviděli, ale procházka to byla hezká. Na kachnách by se mi moc líbilo, ale ty moji střelci, co mi byli přiděleni, měli nějakou divnou mušku. První a poslední kachna, která se na nás řítila, spadla za mě a vůbec jsem jí neviděl. No a tak když mě panička pustila konečně z vodítka, myslel jsem si, že mám jít hledat do vody, škoda, nebyla tam. A tak jsme dál čekali a čekali až se docela smrákalo, ale nikdo nic neříkal a furt jsme všichni čekali. Když už byla opravdu docela tma, tak to ty vzadu konečně zabalili a šli jsme pomalu k přívozu, aby nás odvezl na druhou stranu, kde jsme měli všichni auta. Mezi tím nám z druhého břehu zavolali, kde jsme a s hrůzou jsme zjistili, že přívoz už odjel domů.  Tak pro nás musel pán dopádlovat na lodičce, chudák, jel 2 X, aby nás všechny pobral. Než konečně připlul, napadl mě nějaký pes, hrozně se mu líbilo, že je na volno a bez obojku a já se do něj nemohl pořádně pustit, páč mě panička držela na vodítku. Jeho pán se jen smál, že obojek ztratil v noře a paničce se ani neomluvil, ani jí nepřišel na pomoc, aby toho psa odehnal. Nakonec zakročili ostatní myslivci, aby nám pomohli. Jinak to byl moc pěkný zážitek, až no toho vola. Tento rok jsme jezdili na naháňky na jih. Jé jak já se tam vyběhal. Panička mi pořídila na to vestičku, abych prý byl chráněný před těmi prasátky, ale stejně jsem jich moc v leči nepotkal. I tak se mi tam moc líbilo a pěkně jsem si to užil.   

fotogalerie

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky