Jak jsme se s pánečky našli

01.09.2016

Je krásné zářijové odpoledne a k nám na zahrádku přijela zase nějaká návštěva. Je to mladá slečna s takovým šedivým pánem, to bude asi její taťka. Ta paní, co se stará o nás a naší mamku je pouští k nám na dvoreček. Juchů, můžeme se zase do někoho zakousnout a pohrát si. Vypadá to, že si přijeli vybrat jednoho z nás, ale volný už jsem jenom já a bráška Cameron. Vybírá si ten šedivý pán a vypadá to, že má zálusk na Camču, že mu připomíná jeho posledního křepelku. No to bych se na to podíval, jdu jednat. Pána koušu do nosu a oblizuji mu ty jeho fousy.  Tramtadadá, volba padla na mě.  Už mám také svou novou rodinu. Ale ta slečna se nějak nemůže odtrhnout od Camči, vypadá to, že brácha co nevidět taky bude mít nové pánešky. A nepletu se, za pár dní je tu slečna znova, tentokráte s nějakým mladíkem a ňuňají se s Camčou, no to by bylo, kdybychom se s bráchou dále vídali a mohli si spolu hrát. Dozvídám se, že tomu junákovi jsem se na fotkách líbil já, ale trochu jsem jim v tom udělal guláš, nic méně koukám, že Camča si ho hned získal a tak máme oba nové pánešky. 

Nastal čas odjezdu do nového domova, překvapivě jedeme s bráchou spolu, tak se ani tak moc nebojíme. Jsem zvědavý, co na nás čeká a s čím vším si budeme moct hrát. Na místě na nás čekal další brácha, je to tele zrzavý a jmenuje se Andy, je starší, ale chce si s námi hrát. S bráškou zůstáváme spolu ještě pár měsíců a demolujeme co můžeme, třeba plachtu na bazén nebo boty, polštáře, květináče a tak podobně. Ale stejně nakonec brácha odchází s tím junákem pryč a já zůstávám s paničkou a s Andíkem doma. Oba máme své milující pánešky a dáváme jim zabrat, ale samozřejmě jsme jejich radost  :-D

  Fotogalerie



Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky