Hmmm, přijela mi nevěsta

06.05.2020

Ó jaký významný den byl 4.5. 2020, na ten jen tak ta moje panička nezapomene :-D Zase si jednou dojednala sraz s děvčaty a vzala sebou i mě, teta Kačka přivezla i Ajku (Amara z Rohozenské paseky). S Ajkou jsme staří kámoši, ale dneska nějak zajímavě voněla a furt si se mnou chtěla hrát a běhala za mnou kam jsem se hnul. Tak jsem musel všude okolo značkovat a pěkně se naparovat,  abych se jí ukázal jaký jsem chlap. Fakt jsem se jí líbil. No ale pak jsem to už nevydržel, ta její vůně byla tak ...... no že jsem jí ........ . Ale ty tři ženský tam nad námi stále bděli jak sudičky, jakmile jsem Ajce skočil na záda, všechny se hned přihnaly k nám a koukali se jak výzkumníci ve výzkumáku. Asi nevědí, jak se to dělá bo nevím proč nám nenechaly chvilku klidu. Ale povedlo se a panička doufá, že brzy přijde radostná zpráva. Fotogalerie 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky