4.7. - 7.7.2019 II. letní setkání chov. stanice Axally

10.07.2019

O prodlouženém víkendu mě a páneška vyvezla panička na Moravu do hezkého kempu ve vesničce Litohoř. Vyráželi jsme docela pozdě, tak jsme na místo dojeli až v devět hodin večer, bylo tam už plno lidí a pejsků. Po bližším prozkoumání jsem zjistil, že to jsou všichni moji sourozenci. Až na jezevčíky samozřejmě, ale i s těmi jsme byli jedna velká super rodinka.  Čtvrteční večer byl jen seznamovací, tak se sedělo, no, snad do půlnoci.

Ráno po snídani jsme naskákali do aut a ve dvou skupinách vyrazili do honitby. My dělali v lese vlečky a dohledávky, každý z nás se předvedl, jak jsme na tom a kde je ještě nutné zapracovat. Po té jsme se ještě vyřádili v rybníce a jelo se na oběd. Odpoledne byl čas na malý odpočinek a pak jsme se chystali na rodinnou výstavu. Ta dopadla takto : nejkrásnější mladý jedinec srazu:  Funky Axally, nejkrásnější jezevčík srazu: Apolo Axally, nejkrásnější pes srazu: Don Max Axally, nejkrásnější fena srazu: Amara z Rohozenské paseky  Večer pak pánešci probírali průběh dne a své zážitky a my už se jen těšili do pelíšků.

V sobotu ráno se naše skupina vydala opět do lesa. Panička si se mnou v mezi čase stihla udělat i odložení a chůzi u nohy a pak už jsme vyrazili šoulat a na barvu. Od pana "rozhodčího" , kterého nám dělal Lukáš Bártl, jsme dostali pochvalu za nejlepší práci jak při šoulačce, tak na barvě. Panička měla radost. Ale pak jsme jeli k rybníku udělat si klidy na stanovišti, a tam už jsem tak šikovný nebyl. Když ona furt nechápe, že se tam něco děje a že to chci prověřit a nutí mě ležet u nohy a ani nepípnout. No copak to jde, když jsem jak na jehlách? Po obědě proběhl zase odpočinek, padl jsem jak podťatej. Odpoledne jsme se pak museli všichni povinně vyfotit a pak následovali sranda soutěže. I já jsem vyhrál dvě utkání, to bylo na rychlost a to je něco pro mě :-) akorát ta panička mě trochu brzdí, tak jsem jí vyměnil za páneška. Dopadlo to všechno takhle :

Skok v pytli se psem u nohy: Michal Smetana + Asta Velmar z Lukova
Slalom se psem: Michal Smetana + Asta Velmar z Lukova
Běh se psem na 100 m: Radek Záveský + Cardinal Axally
Přivolání psa přes piškoty: Alena Malá + Cardinal Axally
Nejlepší aportér (aport buřta): Katka Sýkorová + Amara z Rohozenské paseky 

Večer se pak opékaly buřtíky a hodnotil se celý víkend, jak se nám tam všem líbilo. 

V neděli po snídani jsme ještě jednou vyrazili k rybníku, kde nám Don Max ukazoval jak zachraňuje topící se lidi. Je to fakt pašák šikovnej. Nechal nás pak, ať si to taky vyzkoušíme. Mě nejdřív nedošlo, co se po mě chce, ale když mi topící se Lada hodila dumíka, ihned jsem k ní vyrazil, chytila se mě za vestičku a vytáhl jsem jí ven. Byla to fuška, ale docela mě to bavilo. Po ukázkách jsme se mohli ještě všichni vykoupat, ale jediný dvě vydry jsem byl já a Max. Pak už jsme si jeli do kempu vyzvednou věci a frčeli jsme domů. Byla to dlouhá a únavná cesta, ale ten víkend stál za to. Všem se nám tam moc líbilo a těšíme se na další setkání. 

Fotogalerie

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky