26.10. -27.10. Klubové honičské zkoušky v Polánce u Kasejovic

05.11.2019

No, neříkal jsem to, netrvalo dlouho a už mě zase tahá po zkouškách. Ale tyhle se mi moc líbili. V sobotu ráno jsme se vydali do Polánky u Kasejovic. Mají tam moc krásně. Na nástupu se nás sešlo 9 křepeláků. My to pojali jako menší rodinou sešlost, přijel i táta Jack, teta Gera, brácha přes koleno Dino a jako doprovod a morální podpora neteř Grace, ta si to s námi v sobotu celé vyšlapala. Po ranním zahájení jsme se vydali k lesu. Když byli všichni na značkách, pánešci  nás hromadně vypustili. Jů, to vám byla švanda. Takhle jsem se dlouho nenalítal, a myslím, že my všichni pejsci jsme si to náramně užili. První leč měla docela pěkný terén. Hned zkraje jsme zvedli pár čuníků. Takže bylo na čem se předvést. Druhá leč, ta už měla horší terén, nejdřív prudké stoupání do kamenitého kopce, pak hned se prodírat džunglí smrčků, ze kterých se spouštěly liány ostružiní plné zákeřných trnů, pak zase paseka, kam pralo sluníčko, i zde se všichni potýkali s ostružinami, ale pro nás 4-nohé raketky to nebyl žádný problém, horší to asi měli ty naši pánešci. Někteří na konci vypadali, že duši vypustí, včetně paničky. Ulovilo se celkem 11 prasat. Páni rozhodčí po celém dnu zhodnotili naší práci a všichni jsme se dostali do druhého dne. Někdo dostal lepší, někdo horší posouzení, my nasbírali pěkné známky, ale srazila nás jednička z ochoty práce na černou zvěř. No, jelikož u nás projdou čuníci jen v úterý a v dubnu, nemám s nimi zas tak velké zkušenosti, tak se to tady ukázalo. Druhý den jsem si tu reputaci trochu napravil u chování u kusu, kdy se panička bála, že čuníka na konci dosledu jen obejdu a půjdu dál, mile jsem ji překvapil a pěkně jsem mu to tam spočítal, páni rozhodčí mi dali za 4. Při dosledu se mi podařilo 2 x sejít, ale nakonec jsem to selátko přeci jen vystopoval. Byli to náročné dva dny, ale moc jsme si to užili. Do konce nás došlo 7 pejsků, táta Jack a brácha Dino nakonec odstoupili, ale fandili nám všem po celou dobu. Na zkouškách panovala po celou dobu fajn atmosféra, jak od střelců, vůdců, pořadatelů i rozhodčích. Snad se s některými ještě potkáme na dalších akcích. A teď, juchůůů do nadcházející sezóny. Fotogalerie 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky