2.11. Začala nám lovecká sezóna a 3.11. byla náhle ukončena

07.11.2019

2.11.2019 nám začala lovecká sezóna. Ráno jsme se sešli s kolegy našeho sdružení a vyrazili jsme se podívat do revíru. I u nás už ubývá zvěře a tak nechali ty naši střelci pár kohoutů, co tu ještě máme, do chovu. Ulovili jsme jednu kachnu, kterou jsem já ochotně dohledal a jal se jí odevzdat paničce, ale kamarád Milan mi ji sebral dřív, než jsem k paničce došel, to jsem koukal teda, lupič jeden. Druhý den mě panička vzala ven dohledat lišku. Rákos, kam zaběhla jsem proslídil vskutku poctivě, ale místo lišky jsem narazil na nutrie. Inu, nenechali si můj vpád do jejich příbytku líbit a dostali jsme se do křížku. Nedal jsem jim to zadarmo a ony mě také ne. Odnesl jsem si od nich několik kousanců. Panička mě pro jistotu vzala k panu doktorovi, kde přišli na to, že mi při tom kousání odpreparovali kůži od masa na více místech a tak jsem jel druhý den ještě na vyčištění těch kapsiček dezinfekcí a zavedení drenů,aby mohl ten bordel odtékat ven.  Aspoň jsem si trochu pospal, než mi tam ty hadičky zastrkali. Teď běhám doma s kornoutem na krku a bourám do všeho co mi přijde do cesty. Dostávám antibiotika, abych nedostal ještě nějaký zánět a asi měsíc se nikam nehnu, než se to pěkně zahojí. Ty nutrie jsou teda pěkný bestie, tak kamarádi, dávejte na sebe pozor, ať nedopadnete jak já. Je to nuda být doma a nejít nikam ven :-( 

Fotogalerie

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky