14. - 15.9.2019 Mezinárodní všestranné zkoušky Klubu Chovatelů loveckých slídičů

16.10.2019

Je tu září a opět zkouškové období. Letos už mě tak panička nehoní jako loni, ale stejně si neodpustila nějakou tu zkoušku. Chtěla nám napravit reputaci z loňského roku, kdy jsem ji potrápil na vlečkách a honila mě po poli celé léto. Ale to bych nebyl já, abych ji zase něčím nepřekvapil. Náš první den začínal lesními disciplínami a hned šoulačkou a barvou. Mám nacvičeno, ale když ona se mi ta panička chtěla schovat a já jsem ji nechtěl pustit samotnou do toho lesa, tak jsem si popoběhl no, dostal jsem tedy známku dvě, ale paničku jsem tím trochu víc rozhodil a v dalších klidových disciplínách byla tak nervozní, až se jí ruce třásly. Tam už jsem to ustál na výbornou, abych jí udělal radost. Barvu jsem taky zmáknul hravě, paničce se moje volba cesty nezdála a chtěla jít jinudy, ale nedal jsem se a nenechal jí to mi pokazit. Panu rozhodčímu se to moc líbilo a díky tomu mi tu známku nesnížil. Musím tu paničku ještě pořádně vycvičit :-D Neměl jsem ale úplně dobrý den, a když mě pustili konečně do lesa se proběhnout, neměl jsem z toho už takové potěšení jako vždy a tak jsem běhal jen při kraji, aby se mi zase ta moje holka někam neztratila. Nebylo tam ani nic moc zajímavého, až na konci jsem to rozparádil, když jsem si našel čerstvou stopu. Ale už to nestačilo a vysloužil jsem si celkově známku 1, tudíž jsme opět skončili ve III. ceně.

Druhý den nás čekala práce na poli a ve vodě. Všichni nás tou vodou strašili, jak je to tam hrozné. Tak se panička trochu zajíkavě představila rozhodčím, ale zvládli jsme to spolu. Při slídění na poli se rozhodčí divili, jak je možné, že jsem si z lesa přinesl za 1, když tak pěkně předpisově běhám, i zajíčka jsem si našel a prohnal. Na vlečce s pernatou jsem si to udělal zase trochu po svém, tak se panička děsila, co jí předvedu s králíkem, ale až na konec volného hledání jsem mile překvapil. Při předání jsem si už už chtěl lehnout, ale ona se tak vyděšeně podívala, že jsem si teda sedl a ještě se přesunul před ní, tak jak to má správně být. Měla hroznou radost, že jsem se sám opravil. Až jí z toho tekli slzičky štěstí, že umím taky přemýšlet, občas. Zkoušky jsme teda úspěšně došli a snad už si dá s nimi pokoj. Fotogalerie

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky