11.9. - 13.9.2020 Memoriál Mileny Štěrbové

17.09.2020

MMŠ byl pro mě i pro paničku dlouhý a náročný víkend, ale stál za to, i když jsme memoriál nedokončili, byla to pro nás velká a cenná zkušenost. 

V pátek odpoledne, když přijela panička z práce, nám zabalila a naložila nás do auta. Po 3 hodinách jsme dojeli do vesničky Stebnice, kde jsme se v kempu rychle nahlásili a aniž bychom vybalili, pokračovali jsme do Lipové, kde bylo slavností zahájení MMŠ.  Už v kempu jsme shledali pár známých tváří a dokonce i bráchu přes koleno Eddiho Axally. V lipové na hřišti, kde byla postavena základna, jsme se setkali s ostatními. Nahlásili jsme se a čekali na zahájení. To proběhlo v 19:00, po té jsme lehce pojedli a vydali se do kempu připravit se na první zkouškový den. 

V sobotu ráno v 8:15 nástup na značkách, my měli los číslo 8. Ve skupině jsme byli ještě se dvěma křepeláky a jednou špringří slečnou. Náš první okruh byli vodní práce. Ou jé, moje oblíbené. Dorazili jsme na místo, kde nás čekala disciplína přinášení kachny z vody a ejhle, místo nám obsadili labutě. Na vodní hladinu přibylo pár klacků a milé labutě se ani nehnuli. Přesunuli jsme se tedy k rákosí a začali se slíděním. Rákosí bylo mokré, takže o to líp se mi v něm lítalo. Po té jsme konečně mohli udělat aport z vody a následně dohledávku v rákosí. Všichni 4 jsme tímto úsekem zkoušek prošli. Následovala cesta na základnu a oběd. Po něm jsme se vydali na malé pole. I tady jsme všichni úspěšně došli bez újmy. Po té jsme se vystřídali s další skupinou a následovalo pole velké. Při slídění jsem si našel stopu nějaké spárkaté a alespoň krátce zahlásil, tak mě rozhodčí už moc nemučili a jen jsem si to políčko lehce proslídil, žádný zajíc v dohledu, tak jsem alespoň našel pár myší. I dohledávku pernaté jsem zmáknul na výbornou a tak jsme i z této části odcházeli se ctí. Následovali klidy na stanovišti, mé slabé místo, ale asi to nebyla zas taková trága nebo už nás má pan rozhodčí za ta léta docela rád a tak jsem si odnesl známku dva. Tudíž jsem si první den vedl nad paničky očekávání a tento den jsme ukončili s umístěním v první ceně. Panička měla velkou radost, ale nervy s ní tedy lomcovaly pěkně. Dojeli jsme si do kempu se převléknout a trochu si odfrknout, pak jsme se vrátili trochu se družit s ostatními a užít si lehce společenský večer, ale stejně jsme jeli brzy domů, abychom si s paničkou odpočinuly na další den.

Druhý den proběhl nástup v osm hodin. Jelikož skupiny po prvním dnu trochu prořídli, lehce jsme se pomíchali a přibyla k nám Pavla Juchelková s Kajdou. S nimi jsme strávili loni celé zkoušky a tak jsme měli radost, že jsme zase spolu. Naše první polovina dne byla zaměřena na malý les. Tady se panička bála, jak se mi bude chtít slídit v lese a já ji mile překvapil. Slídění mě bavilo a měl jsem fakt snahu, asi proto, že mi slíbila, že tam bude kočička. No nebyla tam, tak mě to ke konci už tak netáhlo, ale i tak jsem dostal za tři a tak jsme i tuto polovinu dne došli v první ceně. Po obědě jsme jeli na velký les. A tady jsem to pokazil, teda spíš panička. Byla hamoun a chtěla nahnat body a tak i přes to, že mi tu šoulačku moc nepřipomněla, měla o ní zlé sny a celou dobu na mě viděla, jak jsem zvědavý a moc se chci podívat, kam ostatní pejsi chodí, rozhodla se šoulat. No a já to nevydržel a i když se snažila, abych neviděl, co se před námi děje, stejně mi to nedalo a běžel jsem se podívat napřed. Pro nás tím tedy účast na MMŠ skončila. Dvě poslední disciplíny před námi, panička i páni rozhodčí zůstali koukat jak opaření. Ale stalo se, vrátit se to nedalo a panička říkala, že jednou jsme museli někde vypadnout, tak to máme za sebou a dovolí-li to situace, třeba to zkusíme za dva roky znovu. Z ostatních v naší skupince jsme ale měli velkou radost, všichni došli až do konce a tímto jim moc gratulujeme a také moc děkujeme, protože děvčata při čekání na své odložené svěřence nám nasbírala plný klobouk hub, jakožto cenu útěchy. Holky moc díky :-D

Shrne-li to panička, tak to bylo náročné, ale prostředí i zázemí bylo super. Velké díky pořadatelům, co se o nás starali, rozhodčím co nás korektně posuzovali a všem účastníkům, kteří byli moc fajn. Velká gratulace všem co došli do konce, ale i těm, kteří dopadli jako my a zkoušky nedokončili. Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se a my jsme moc rádi, že jsme tu mohli být také. Budeme se těšit, že se s ostatními ještě na nějaké akci potkáme. Fotogalerie 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky